onsdag 30 juli 2008

Catfight, CATFIGHT!


Allsång hade Pride-tema i tisdagens program, jag citerar från Aftonbladet:

”Efter programmet gick Lars Åke Wilhelmsson – som har dykt upp som ”Babsan” under varje avsnitt av säsongens ”Allsång på Skansen” – till attack mot transorna.
– Vissa av dem är riktiga divor. De har med sig ett helt team med stylister och frisörer och försöker vara Hollywoodstjärnor med egna loger. Jag sminkar mig själv på fem minuter och städar till och med själv.” slut citat.

Haha, det var ju, åtminstone, en rak vänster!

här kommer en riktig knock-out, nämligen svaret från Martin Johansson som medverkade som ”Miss Inga” han/hon tar inte lätt på anklagelserna.
Jag citerar: ”
– Jag har jobbat som modell sedan jag var 16 år, jag är van att ha med mig en stylist på jobb. Lars-Åke har varit drag queen i 50 år, han är van att jobba på ett annat sätt där man uppträder på snuskiga klubbar och sminkar sig själv på fem minuter. ”Babsan” är en liten bitchig druga, men jag har inget emot honom som person, säger Martin Johansson.”
Slut citat.

Haha där kan vi snacka ten-and-out Lars-Åke….

Inga kommentarer: