torsdag 31 juli 2008

Sorg i mitt hjärta

Jag har fått veta att min kära Faster har gått bort efter en lång tids sjukdom.

Det var ju så att jag tappade mycket av kontakten med min familj på pappas sida, p.g.a. mina föräldrars skilsmässa, tyvärr vill jag säga för det är den glada familjära sidan av min släkt. Minnena jag har av faster Liisa är att hon alltid var glad och att hon alltid hade en bulle över vid saftkalasen. När jag var liten åkte vi till hennes familj för att bada bastu, träffa mina kusiner Jari och Kari ..... och äta bullar;) Hon bodde i ett tvåfamiljshus där den andra familjen var farbror Pekka med familj. Det var ju praktiskt, eller hur? Två familjer på en resa....Se! Jag blir glad av att skriva om dessa HÄRLIGA minnen. Det var ju så. Liisa gjorde mig alltid glad och jag vet att hon var en mycket god människa......

Inga kommentarer: