torsdag 19 juni 2008

Storebror ser dig II


Jaha, då har IDIOTERNA röstat igenom FRA-lagen. Jag blev helt matt när jag läste om det. Mycket p.g.a. att jag igår läste att lagen skulle ut på en remissrunda till. Nu har IDIOTERNA röstat igenom en lag som IDIOTERNA inte riktigt vet hur den ser ut. Ok, jag erkänner att jag röstade borgerligt senaste valet, för första gången någonsin ska tilläggas. Kan härmed lova att ALDRIG NÅGONSIN rösta borgerligt igen. Då blankröstar jag hellre. Just nu svallar känslorna så jag vet inte om jag skrivit ngt vettigt, men jag måste skriva av mig. Återkommer om detta när jag lugnat ned mig....

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker dock inte rösta på en politiker igen om inte lagen rivs upp.
Begär din riksdagsman och riva upp lagen och begär nästa regering som idag säger sig rösta nej riva upp lagen annars får dom inte rösterna av oss helt enkelt.
Är det inte tillräckliga bevis att staten har något fuffens för sig när man går emot en majoritet av väljarnas röster.
Och det ska man kalla en riksdag som representeraras av folkvalda?
Snarare Diktatur.
Samtidigt smyger man bakom rygge på folket med omröstningen om EU Konstitutionen (Nya Tredje Riket)som ska göra Europa till en ny super anti terror stat.
Samtidigt inrättas nya lagar mot kampen med terrorn som underlättar att arresstera och spåra folk som namnger tjänstemän som begår maktmissbruk.

Fyfan för politiker ni äcklar mig så kraftigt djuupt.
Nu förstår man hur diktaturer innan uppstått i historian ,,regeringen är helt enkelt ett skådespel som parasiterar på folket och skiter i alla andras åsikter.
En klan kriminella välorganiserade vardagspsykopater tycker jag det liknar mera.
Ge en plats i kalendern till nej sägarna.
Detta glömmer vi aldrig

Det finns en Orsak till att Terrorism ,, Knarkhandel, Och Pedofili finns..

Se Dokumentären The Mena Connection..
Se Dokumentären Conspiracy Of Silence.
Se Dokumentären Zeitgeist.

Frihet innebär ochså att kunna prata om det man hatar eller studera det närmare.

Men sånt kan du inte söka på längre då riskerar du bli en terrorist.

Det Finns Bara En Lösning På Slutet För Slaveri Systemet.

Svaret Heter = Direkt Demokrati

Skämmas är inte riktigt rätt ord.
Här utbildas vi i skolorna till att lära oss hata Nazismen och diktaturer och orättvisor samtidigt antar våran stat samma lagar som dessa diktaturen försökt uppnå i generationer.

Att beskriva detta som Sinnesjukt vore en friskhetsförklaring.

Terrorismen och Bush Monopolet på den iraqiska oljan har sin grund i det höga oljepriset. Se Zeitgeist.com (Dokumentären Zeitgeist).
Fra är indirekt medskyldig till ditt höga oljepris eftersom man bestämmt sig att ge sig med i mapen mot terrorn som skapat situationen i första hand, trots att något hot mot sverige inte föreligger.
Hur ska så kunna göra Sverige har hjälp Asylsökande och fattiga i generationer och tagit emot mest drabbade offren av alla länder i jämförelse med befolkningsmänden.

Kriget på Terrorn Syftar Bara Till Att skapa Ett Kontrollsamhälle Där Makteliten får Mera Makt OCh Den Rättfärdige Sitter I Fängelse Som En Lydig Slav.
Den som behöver en lagbok för att kunna skilja rätt från fel kan betrakta sig hjärntvättad (Gandhi)
Sanning förblir sanning oavsett du följer den eller inte,, man kan inte förneka orsak och verkan(Gandhi)
För folket Av folket Med Folket (Martin Luther King) = Ett sytem med en representant för folket som fiskar majoritet röster kan aldrig vara demokrati eftersom minoriteterna blir lidande.
Den som följer lagen blind och bara sucktar efter pengar är den falske (Jesus NT)
Systemet går ut på att uppehålla dig med frågor av ekonomisk börd och arbete och att du inte har tid och uppfostra dina barn så att du inte ska ha tid och tänka och känna efter.
För att börjar du Tänka och Känna efter så inser du vilka psykopater och kriminella brottslingar dina politiker är.
Du får inte tänka utanför din egen sfär.
Du får inte tro att du kan förändra något(MEn jag ensam kan inte göra något) = Du kan alltid sprida sanningen den gror som ett frö.

Behovet för bensin har varit utdaterat i över 100 år ,, det är ingen hemlighet att man genom elektrolys kan driva bilar med topp prestanda på vatten är inget nytt.
Men tyvär mördas alla dessa uppfinnare så fort dom försöker ta patent.
Trots att isarna smälter och miljön kollapsar ger dom inte upp sitt monopol och sedan vill dom dessutom borra olja där isen en gång legat och dra nya farvatten.
Sinnesjukt är inte den rätta definitionen på detta hykleri som leder till massfolkmord i längden.


BEGÄR ATT DOM RIVER UPP LAGEN.
OCH DÅ VILL VI SE FRA UTRUSTNINGEN ANTINGEN SKROTAS ELLER SKICKAS TILLBAKS.OCh självklart ska det finnas ett öppet möte där vanligt folk kan delta och bevitta detta så dom inte bara förlyttar det till annan plats ,, vem vet vad dessa landsförrädare tar sig till bakom ryggen på folket.
Att dom gör sånt visar dom ju tydligt

Anonym sa...

Tänk på vad du skriver eller kryptera dina meddelanden, du vill väl inte att pWKsCI/WoxEc0UOJqTzO0HAv+v7WV+Ax skall komma och förhöra dig? :-)

Tokmoderaten sa...

Aldrig rösta borgerligt igen, ditt Mongo?

Kom ihåg vem som kom på idéen... Bodström och försvarsministern med samma namn som ett dasspapper, Leni. Det ursäktar inte att våra folkvalda sket i vad folk tycker, men man kan aldrig låta EN fråga avgöra vad man skall rösta på. I såna fall hade jag också sökt något nytt. Men det finns olika ideologier, och vår värnar hur sjukt de än må låta dessa dagar individen i förhållande till kollektivet.

Joakim Draköga sa...

Jag gillar inte din inledning, men tar med inlägget för att inte vara för mycket "1984"(bara det som passar får läsas). Om en riksdag RÖSTAR IGENOM NÅGOT SOM JAG VÄRNAR MEST OM AV ALLT(förutom familjen), så kan jag viss säkerhet skriva att jag aldrig kommer rösta på denna igen. Att du som moderat inte gillar det, det är din sak. Du behöver inte använda de maktfullkomligas försvarmekanism, börja med att dra ned min intelligens, så otroligt billigt. Om jag inte tänker som du, då är jag dum i huvudet(mongo).??

Tokmoderaten sa...

Blev du sur Joakim? Det var inte meningen, jag ville ju bara få dig att reflektera. Läs mina inlägg, se att jag inte heller är nöjd men att resultatet hade blivit precis lika vidrigt med de röda laget vid rodret. Och förlåt mitt nedsättande epitet, men både du och jag är ju lite mo...

Anonym sa...

Nice vilken inledning ifrån tokmoderaten Fredrik, tja alla kan ju inte vara lika polerade som valpen Reinfeldt haha. Det är sådana inlägg som förgyller vardagen och befäster min övertygelse om att moderater är dryga överviktiga män med sviktande potens :-)
Men Fredrik har helt rätt i sak det var Bodström med vänner som kom med förslaget först...

Joakim Draköga sa...

Jag blev inte sur på dig Fredrik, jag ville bara få dig att vakna. När du lämnar kommentarer, som jag ska publicera, kan det se illa ut om du börjar dem på det sättet. Någon kan ju ta illa upp;) Jag kan däremot säga att jag blir lite konfunderad när du skickar konstiga kommentarer. Jag vet inte om du bara vill nå mig, eller om du verkligen vill ha dem publicerade. Den jag tog bort, antog jag att du egentligen bara ville säga till mig personligen....
Mitt inlägg handlade om vilka som RÖSTADE igenom förslaget, ingenting annat....

Tokmoderaten sa...

Harri har förstått precis hur vi är och bör vara. Hellre dryga, feta och impotenta än så fega att vi röstar igenom lagar som sviker våra ideal. Och Jocke, ja jag är kontaktsökande... Ring mig någon dag om du är hemma så vi kan ta en fika?

Anonym sa...

Haha :-) Ibland kan världens tråkigaste fråga bli rolig bara rätt personer börjar kommentera. Jag kan inte sluta skratta åt inledningen i Fredriks första kommentar "Aldrig rösta borgerligt igen, ditt Mongo?". Vilket sätt att starta en dialog på, med en ordentlig örfil haha fan vad sjukt.

Tokmoderaten sa...

Själv är jag rätt nöjd med just inledningen Harri :-)