torsdag 19 juni 2008

Treårig terrorist, eller ska vi kalla det trerrorist?



Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!? Nu har det hänt igen! En treåring fick inte ta med sin nyckelringspistol på flyget. Det var en 5 centimeter lång pistol som fick skickas hem. Att man inte kan ha något eget tänkande som flygplatsvakt är härmed konstaterat. Det som gör den här historien än mer fullbordad inom kategorin paragrafrytteri, är att man får ta med sig saxar, eller knivar, med maximala längden av 6 centimeter! Haha, jaha nu fick jag svar på frågan. Jag skrattar. Hahahahahahahahaha
Nu är det inte bara kul att skriva längre, det har smugit in lite spänning också (tar de (SÄPO) mig eller inte). För att hitta bilden ovan sökte jag på terrorist…. Ni som läst tidigare inlägg fattar vad jag menar….. Om ni inte hör ifrån mig de närmaste dagarna, så tack för den här tiden.

Inga kommentarer: