torsdag 13 november 2008

Dra åt helvete NORDEA!

Jag har varit kund hos Nordea i hur många år som helst. Att byta bank har varit på tapeten i något år p.g.a. att jag inte får ränta på lönekontot, men jag har tyvärr inte fått a---e ur förrän nu. Det jag läst om Direktörernas pensioner blev droppen, nu blir det en ny bank, och jag uppmanar ALLA som läser min blogg att byta bank(om ni har NORDEA) och få andra att göra det. Tala med era vänner och se till att alla för det vidare. Jag hoppas att vi kan skapa en kedjereaktion som Nordea märker. Att ha argument som: "De pensionsnivåer som finns i Nordea är på jämförbara nivåer med andra bankers och större börsnoterade företag. " Är så simpelt att jag bara vill .......F-----nnn!

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT LÄSA OM SÅDANT HÄR!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte Nordea, TACK OCH LOV. Men min sambo, och han betalar höga avgifter på allt. Ingen ränta på lönekontot, höga avgifter på bankgiro och andra inbetalningar. Av ren slöhet håller han fast vid den utsugarmentaliteten.
Bra initiativ. Byt bank Nordeakunder. Skaffa fler än en bank och jämför priser och avgifter. Det tjänar ni på!

Anonym sa...

Jag håller med helt. Helt sjukt vilka j...a summor cheferna tar ut! Jag ska garanterat lämna Nördea!!
/J

emster sa...

Tyvärr är det likadana pensionsavtal hos de andra bankerna...

Anonym sa...

Hoppas verkligen att du får det gjort nu! Jag har hört det nu så många gånger att jag inte orkar bry mig längre. Alltså att du ska byta bank.