torsdag 6 november 2008

Sjukskriven från bloggen


Hej på er trogna läsare, det finns faktiskt fler än Tokmoderaten... Jag vill bara att ni ska veta att jag är och har varit sjuk några dagar, feber och "ont" i halsen..Jo, jag har svårt att ta ordet "ont" i min vokabulär, kanske en snabb förklaring? Att det gör ont har för mig betydelsen att "det gör så ont så jag vill bara skrika"-ont!

Jag gick med brutet ben i handen i nio dagar innan jag föll till föga och uppsökte läkarvård, varför så länge? undrar ni nu. Jo, jag trodde att det skulle göra "ondare" än det gjorde...

Ja, jag blir fortsatt sjukskriven från bloggen åtminstone till i morgon, är faktiskt väldigt slut...

Jo, en sak till. Jag ber om ursäkt för att jag sjukskrev mig så sent här, tänkte inte på er... Förlåt...

Inga kommentarer: