fredag 14 november 2008

Att dansa med ”Gudfadern”.


Jag har tidigare skrivit om Linda Linda(se youtube-länken till höger). Vilda och jag dansar till Linda Linda några gånger i veckan. Förra veckan när jag dansade med henne lade jag märke till att hennes haka stack ut, hon såg allvarlig ut. Jag kunde inte hålla tillbaka ett litet skratt, för den första tanken som poppade upp var: ”Det är som att dansa med Gudfadern.” Haha!

Nu har både jag och Kirsi uppmärksammat att vi tillofrån får besök av denna gigant bland mafiosos. Jo, Vilda har fått den egenheten att sticka ut hakan då hon ska se allvarlig ut, precis som att hon blundar när hon inte vill se den hon blir tillrättavisad av…

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahhaa :)
Är du pappaledig nu?
Puss o kram
Lina och magen

Joakim Draköga sa...

Hej Lina, messet blev skickat litelite innan det var klart...Jag blev så irriterad så jag la ned det då...Men det hade du ju redan fattat;) Jag börjar min pappaledighet de 17/12, men förmodligen redan den morgonen den 14/12, om det ska bli skönt? Skiter björnar i skogen? Andas vi luft? Har påven en lustig mössa? Är bajen(hammarby) bortskämda? osv..

Anonym sa...

Hehehe.. Jo, jag förstod det ;)
Okej, mysigt! :D
hahahaha, du glömde en "sover Dolly Patron på rygg?"... :P
Flyttar snart norr ut (i ca 3 månader) tråkigt, men både det bästa och sämsta jag kan göra i situationen!
Ha det bäst!

STOR KRAM till er alla i huvudstaden, från oss i skogen ;)

Anonym sa...

Parton menade jag ju givetvis :)