torsdag 30 oktober 2008

Ett litet bakslag för Vilda

Prinsessan Vilda

Jag har nämnt att Vilda flyttade till eget rum i fredags, det gick över förväntan men…

Det var så att hela helgen tog jag hand om Vilda när hon vaknade på natten, men på måndagen var det dags att jobba natt för mig och då fick ju Kirsi ta över den biten. På tisdagen kom jag hem ”smått” irriterad p.g.a. att en resa med pendeln, ”Södra station” till ”Karlberg” som i vanliga fall tar tio minuter, den morgonen tagit hela 55 minuter. Då är Kirsi så trött, Kirsi har fått sov i sammanlagt två timmar under natten, hon är helt slut stackaren. Vilda hade fått en svacka och förmodligen bestämt sig för att det nog inte var ok att ligga i eget rum trots allt. Jaja, tråkigt nog för Tokmoderaten som helst vill läsa om andras olycka, så har hon sovit gott efter den natten…

1 kommentar:

Tokmoderaten sa...

Anar jag bitterhet i dina dräpande kommentarer om mig som den som vill se alla lida lika mycket som jag?

Jag önskar ju dig all lycka och välgång, och av vad man kan läsa på din blogg är du ju redan där.