torsdag 2 oktober 2008

Smekmånad!

Till Vildas ettårsdag, 5/10, kommer tjejernas mormor och morfar från Finland. Det ska bli kul att träffa dem igen, speciellt som mormor har mailat Kirsi, i omgångar, om att hon kan ta hand om barnen, så att vi (Kirsi och jag) kan rå om varandra :) Blir man glad eller blir man GLAD? Vi har planer på att gå och äta middag, gå på bio och även se en hockeymatch. För att ingen ska tro jag tvingar med Kirsi på hockey så kan jag meddela att Kirsi faktiskt är intresserad av hockey. Vi ska även gästa Centralbadet för en härlig avkoppling i bastu och bassäng.

Jag längtar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va skönt för er!! :D *ta vara på tiden* ;)

GRATTIS TILL VILDA PÅ 1 ÅRS DAGEN (klockan är efter 00 ) från kusin Lina, Patrik och bebis i magen ;) *puss o kram*

Tokmoderaten sa...

Jag tror att allt du skriver om i själva verket är ett gigantiskt långt förspel... men ha så kul.

Joakim Draköga sa...

Du har rätt som vanligt Fredrik :) Och bra blev det också ;)