lördag 6 september 2008

DIF-dagen

Familjen Regnställ på DIF-dagen.
Foto: Kvinnlig Polis

Idag var vi i Kaknäs, Djurgården fotbolls träningsanläggning, det var Djurgårdsdagen som stod på programmet. Tjejerna jagade autografer de fick tag på Rajalakso, Wahlström och Dembo. Det var mindre folk än förra året vilket har sin förklaring i att det regnade ganska ymnigt hela tiden. Jag pratade med Aki Riihilahti jag sa att det var tråkigt att han varit borta hela säsongen, men väntar på storverk från honom nästa säsong. Då sa han något som gladde mig, nämligen att han räknar med att spela de åtta sista kamperna denna säsong. Han gav mig en kråka på min matchtröja (visst är jag barnslig :) ). Tjejerna väntade på att få sitta i polisbilen, när de gjort det tog vi bussen hem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är du hemma nu då? (försökt få tag i dig på mobilen samt mejl)P&K.. ps. Söt bild :)

Anonym sa...

/Lina (glömde jag ju skriva)

Anonym sa...

http://bubbelplupps.blogg.se

Anonym sa...

http://www.familjeliv.se/hem/bubblan/presentation.php