lördag 6 september 2008

Lagerbäck är en ----

Jag känner mig så här just nu.


Dra åt helvete Lagerläck! Jag blir så otroligt besviken på att jag hade rätt i mitt nästsenaste landslagsinlägg. Det blev inte Lucic utan Mikael Nilsson (backen jag tycker är skit) och en forward, Oscar Wendt, som fick platserna på MITTFÄLTET. Sebastian Larsson fick förstås inte plats i startelvan, han var ju för omtyckt av oss supportrar. Jag tror, helt allvarligt, att Lagersäck lider av narcissism, blanda med barnsliga obstinata drag och du har en dryg jävel.

Om jag ska skriva något positivt, så är det att jag är glad över att det åtminstone blev en ungtupp som kom in i startelvan....

1 kommentar:

Unknown sa...

Håller med dig till fullo. Att en osympatisk idiot som lagerbäck som inte har mycket till manageregenskaper kan vara förbundskapten är för mig en gåta, speciellt om man ser till hur illa sverige faktist har presterat i många matcher och kval - detta till trots så har man gått till slutspelen. Sen blir det väl antagligen så att gubben som körde ner sveriges rikaste fotbollsförening i superettan ska ta över landslaget när lagerbäck dör av hög ålder.