fredag 5 september 2008

Vilda blir lycklig av banan.

PrinsessanVilda, utan bitmärke!
foto: Kirsi Ahlström
Jag har just lämnat av Vilda i Kirsis famn, kl.22.30 ;) Hon somnade klockan 18.30 och vi trodde hon somnat för natten. Utan kvällsgröt och banan! Dessutom hade Vilda knappt ätit under dagen. Det kan bero på att hon blev biten av en tvåårig pojke idag, hon hade just blivit av med blåmärket efter ”störtdykningen”, och nu har hon världens bitmärke i stället.

Jag hade just frågat Kirsi om hon trodde Vilda somnat för natten, en minut senare hör jag henne gny i sin säng. Jag hämtade henne och efter att jag matat henne med gröt så tittade hon på mig som: ”Var det allt!?”. Jag tog fram en banan och gissa om hon såg lycklig ut! Efter första skeden låter hon som de i maraboureklamen och ger mig en mycket lycklig blick. Jag skrattar till för hon ser verkligen LYCKLIG ut efter varje sked. Nu ligger hon och tar ”desserten” vid mammas barm. Hon är så söööt.

Inga kommentarer: