fredag 5 september 2008

Kan inte vara sant!

Jag hoppas att det inte är sant, men I dag läser jag i Aftonbladet, att Lagernäck sagt att landslaget kanske kan vara nöjt med oavgjort resultat mot, håll i er, Albanien! Jag måste bara säga: " Fan fan fan fan faaaann vad jag är trött på den där pajasen, faaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn."

Förlåt, jag visste att jag egentligen INTE skulle skriva något i detta tillstånd (om någon undgått att märka de, så är Jag förbannad), men jag tycker att man ska visa att man kan ha känslor av alla slag, även på en blogg... Nu ska jag bara andas en stund....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Med skadeläget samt att Sverige generellt är överskattade kan det bli svårt att ta full poäng borta mot Albanien, men hoppas de klarar det.

Anonym sa...

Svårt att ta någon på allvar som håller på Djurgårn och Arsenal..

Joakim Draköga sa...

psycho dad, eh ok. Det var ju intressant.