tisdag 2 september 2008

Det är bara en dröm.


Jag hade en dröm, den var så härlig så jag är tvungen att förmedla den till er.


Jag hade hört från en källa att Ernst Kirchsteiger gått med i facebookgruppen: ”vi som inte tycker om Ernst Kirchsteiger”. Han lär ha sagt: ” Det var TV4 som fick mig till att hata mig själv!”. Ernst syftar på att TV4 har lagt ut historier om honom inför varje program av "Sommar med Ernst".

Ernst fortsätter: "Det skrevs så mycket dynga om mig, till slut började jag se på Ernst som tredje person, och jag gillade inte den Ernst som framkom i media. Det är en riktig morsgris utan någon som helst distans till sig själv. Det finns svält, katastrofer och "you name it" i världen, och då ska den här Ernst ta upp spaltmeter i media med rena pseudonyheter. Är det så konstigt att jag började hata denna person!? Va!?". Avlutar Ernst innan han faller i gråt.

Jag har själv tagit upp detta i ett inlägg.


Ernst säger: "Det går inte att stoppa det här längre, det är som en ond spiral. Nu har jag "design" på meritlistan också, som att någon skulle tro att jag gjort det själv!".
Det skulle vara så härligt om detta skulle hända, men det var ju bara en dröm.....

Inga kommentarer: