lördag 13 september 2008

Kan man verkligen vara så FEG?


Jag är så otroligt besviken på vissa människors brist på känslor. Jag vet inte om jag sett något fegare än detta OBS! MYCKET STARKA BILDER! Det är alltså en snubbe som misshandlar en känguru!? Fy FAN! Jag tycker att det bara finns en sak som är fegare än att misshandla ett försvarslöst djur, det är att misshandla barn, fysiskt eller verbalt spelar ingen roll.

I min värld är barn, djur och kvinnor ett fredat område. Ja, ni förstår kanske vad jag tycker om t.ex. tjurfäktning. Det anses modigt att sticka svärd i en tjur, finns det något mer patetiskt än att behöva visa sin "manlighet" genom att döda något stackars djur? Nej! Så, till er "män" som tror ni är modiga om ni dödar/misshandlar något stackars djur, kom in i matchen...

Inga kommentarer: